Kampányanyagok hatékonyságának pszichológiai szempontú elemzése – Milyen viselkedésváltozásra törekszünk, és hogyan érjük el?

 

Novák Bálint pszichológus workshopja (másfél órás műhely, ismétléssel)

Mikor fogják már fel végre az emberek, hogy veszélyben a bolygó? Miként lehet úgy átadni a környezetvédelem üzenetét, hogy mindenki megértse? Még több információval és erősebb érvekkel bombázni őket? A bűntudatkeltés változatos eszközeivel kéne harcba szállni ellenük? El kellene rettenteni őket a károkozó magatartástól azzal, hogy a természetpusztítást könyörtelen kendőzetlenséggel az arcukba nyomjuk?
A workshop keretein belül olyan marketinganyagokat nézünk meg együtt, amelyek ezt az üzenetet kívánják hordozni – és áttekintjük, hogy milyen nehézségeket kell ezeknek sikeresen áthidalniuk ahhoz, hogy maximális meggyőző erővel és hatékonysággal működjenek. Mindehhez igyekszünk a befogadó szempontjába helyezkedve közösen felfedezni az előforduló buktatókat, hibákat és a kiaknázatlan lehetőségeket és működőképes alternatívákat.